آموزش PHP

اموزش شبکه

آموزش PHP

آموزش PHP

عده زیادی تمایل به آموزش توسعه وب دارند، اما در مورد اینکه در دنیای پر از زبان های برنامه نویسی برای شروع باید کدام زبان برنامه نویسی را انتخاب کنند سردرگم می‌شوند. اما وقتی صحبت از انتخاب یک زبان برنامه نویسی ساده برای توسعه وب می‌شود، دوره آموزش PHP یک انتخاب عالی و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور است.

 

آموزش PHP

عده زیادی تمایل به آموزش توسعه وب دارند، اما در مورد اینکه در دنیای پر از زبان های برنامه نویسی برای شروع باید کدام زبان برنامه نویسی را انتخاب کنند سردرگم می‌شوند. اما وقتی صحبت از انتخاب یک زبان برنامه نویسی ساده برای توسعه وب می‌شود، دوره آموزش PHP یک انتخاب عالی و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور است.

آموزش php پیشرفته رایگان یک حرکت بی نقص برای توسعه وب است. در دوره آموزش Php  با فریمورک‌های زیادی مانند لاراول و Codeigniter آشنا می‌شوید که توسعه وب را بسیار آسان می‌کند. بسیاری از کتابخانه ها برای تولید گزارش های نمودار و رمزگذاری اعتبار ورود و غیره استفاده می‌شوند.

این مقاله شما را با دوره های آموزش PHP آشنا می‌کند. در مورد ویژگی های PHP8 صحبت کرده و محبوب ترین فریم ورک PHP8 را بررسی می‌کند. این Framework ها قطعا به شما کمک می‌کنند تا این زبان محبوب و چارچوب آن را یاد بگیرید تا یک توسعه دهنده وب شوید و یک حرفه کاملاً جدید را شروع کنید.

اگر نمی‌دانید که آیا باید آموزش PHP را در سال 2022 بگذرانید یا نه، اجازه دهید به شما بگویم که در حالی که جاوا اسکریپت و پایتون در سال‌های اخیر قطعاً محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، آموزش PHP نیز هنوز در مورد توسعه وب بسیار محبوب است.

مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان PHP وجود دارد، و آموزش دیده های دوره PHP هم در مشاغل آزاد و هم در مشاغل تمام وقت، زیرا میلیون ها سایت وجود دارد که با استفاده از PHP، عمدتاً وردپرس، ساخته شده‌اند و آن‌ها از بسیاری از پلاگین ها و کتابخانه های PHP و علاوه بر آن استفاده می‌کنند. یادگیری و استفاده از PHP8 بسیار آسان است، بنابراین رکت در دوره آموزش PHP در سال 2022 قطعا منطقی است.

 

آموزش PHP به زبان ساده

PHP مخفف «پیش پردازشگر فرا متنی» است (که قبلاً به معنای صفحات اصلی شخصی بود، از این رو مخفف آن ‘Hypertext Pre-processor’). این پرکاربردترین زبان برنامه نویسی در وب است. آموزش PHP یک زبان برنامه برای توسعه وب سایت ها یا برنامه های وب استاتیک یا پویا استفاده می‌شود. کدهای آموزش PHP بسیار محبوب و پرکاربرد است زیرا می‌توان آن را در کدهای HTML جاسازی کرد. یا می‌توان آن را در ترکیب با سیستم‌های مختلف قالب وب، سیستم‌های مدیریت محتوای وب و چارچوب‌های وب مورد استفاده قرار داد و آن را برای توسعه وب عمومی و مناسب ساخت.

شاید درنگاه اول آموزش PHP پیچیده به نظر برسد … ولی اینطور است! با این حال، برای اینکه بتوانید از PHP8 به درستی استفاده کنید، به سال‌ها آموزش یا تجربه نیاز ندارید. در عوض، می‌توانید تمام مهارت‌های مورد نیاز برای دوره PHP را از طریق کلاس های آنلاین یا مقالات جمع آوری کنید. دوره های آموزش PHP برای طیف گسترده ای از سطوح، بودجه ها و بازه های زمانی مناسب هستند. بنابراین، اگر کسی هستید که به دنبال ایجاد یک حرفه تمام وقت به عنوان یک توسعه دهنده وب هستید، یا یک صاحب کسب و کار کوچک که می‌خواهد هزینه ها را کاهش دهد و وب سایت خود را ایجاد کند، یک آموزشگاه مجرب تضمین می‌کند که یک آموزش PHP مناسب برای شما وجود خواهد داشت.

 

دلیل محبوبیت PHP 8

این زبان سریع‌تر از سایر زبان‌های دیگر برنامه نویسی است. آموزش مقدماتی تا پیشرفته PHP زبان برنامه نویسی در وب است که وب سایت‌های محبوبی مانند فیس بوک و ویکی پدیا را تقویت می‌کند. آموزش php بسیار آسان است و به شما این امکان را می‌دهد برنامه های وب را به سرعت بسازید.

فریم‌ورک‌های php 8 از جمله فریم ورک لاراول که محبوب ترین فریم ورک php است، همچنین می‌توانند برخی از ضعف‌های زبان PHP را کاهش دهند، که آن‌ها را به شرطی مطمئن حتی برای برنامه‌های کاربردی تبدیل می‌کند. توسعه نرم افزار به طور فزاینده ای پیچیده می‌شود و نیاز به استفاده از ماژول ها، الگوهای طراحی و ابزارها برای ایجاد برنامه های کاربردی قابل اعتماد در یک بازه زمانی معقول دارد. اینجاست که فریمورک‌ها مثل محبوب ترین فریم ورک php یعنی لاراول ، می‌توانند تفاوت بزرگی را در کار ایجاد کنند.

در این مقاله، یکی از بهترین فریم ورک‌های PHP یعنی لاراول را مرور می‌کنیم و نقاط قوت و ضعف اصلی آن‌ را بررسی می‌کنیم. در پایان مطالعه، درک خوبی خواهید داشت که آیا فریم ورک لاراول PHP 8 می‌تواند نیازهای خاص توسعه وب شما را پوشش دهد یا خیر.

Php 8 دارای بسیاری از ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های شگفت‌انگیز مانند کامپایلر JIT ، آرگومان‌های نام‌گذاری شده، انواع اتحادیه، ویژگی‌ها، ارتقای ویژگی سازنده، بیان مطابق، اپراتور nullsafe، بهبودهایی در نوع سیستم، رسیدگی به خطا و سازگاری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.