آموزشگاه تخصصی سیسکو در دوران آکادمی

چه در سیسکو تازه کار باشید و چه آماده‌ی ارتقای مهارت‌های خود باشید، یک مسیر صدور گواهینامه در یک آموزشگاه تخصصی سیسکو پیش روی شما وجود دارد.

 

از آنجایی که شکاف مهارت‌ها در سراسر صنعت فناوری افزایش می‌یابد، متخصصان فناوری اطلاعات به دنبال مزیت‌هایی هستند که از هر راه ممکن آن را بدست بیاورند. با این رویکرد، گواهینامه آموزشگاه تخصصی سیسکو در تمام کشورهای جهان به‌طور فزاینده ای، این مزیت را فراهم کرده است.

در آستانه سال ۲۰۲۲ آمارها نشان می‌دهد ۱۶ درصد از متخصصان فناوری اطلاعات حداقل یک گواهینامه سیسکو دارند که طبق آن آموزشگاه تخصصی سیسکو را به چهارمین آموزش حرفه‌ای محبوب مشاغل در جهان تبدیل کرده است.

راه‌های صدور گواهینامه در آموزشگاه تخصصی سیسکو به معنای ظرفیت‌های جدیدی است که به شما امکان می‌دهد انعطاف پذیری را برای کشف و جهش مجدد خود برای ایجاد تفاوت در نقش خود در سازمان، تقویت کنید.

برای یافتن نقشه راه شرکت در دوره‌های معتبر آموزش سیسکو در بهترین آموزشگاه سیسکو و نیز بهترین مسیر برای حرفه خود، ادامه این مطلب را بخوانید.

مزایای گواهینامه‌های سیسکو برای شغل شما

بهترین دلیل برای دریافت گواهینامه در زمینه فناوری‌های شبکه سیسکو، پیشرفت شغلی است. دریافت گواهینامه از آموزشگاه تخصصی سیسکو، نشان‌دهنده تخصص شما در این فیلد از IT است و متخصصان معتبر بسیار شناخته شده و همیشه مورد توجه کارفرمایان هستند. مشاغلی که می‌توانید با CCNA به دست آورید شامل مهندس شبکه، مدیر سیستم و مدیر فناوری اطلاعات (IT) در میان سایر مشاغل است.

طبق آمار مؤسسه PayScale میانگین حقوق CCNA برابر با ۷۶ هزار دلار در سال است. کارمندان دارای مهارت بیشتر قادر به دریافت حقوق بالاتر و داشتن دانش برای پیشرفت در کار هستند.

بنابراین با شرکت در آموزشگاه تخصصی سیسکو ، از این امکان برای رسیدن به شغلی به عنوان متخصص شبکه سیسکو استفاده کنید.

دوران آکادمی

نگاهی تیتروار بر دوره‌های آموزش سیسکو

  • دوره Securing Networks with Cisco Firepower Next-Generation IPS (SSFIPS) 4.0
  • دوره Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) 1.0
  • دوره VXLAN
  • دوره CCNP Security FirePower (SNCF) 300-710
  • دوره Implementing Automation for Cisco Data Center Solutions (DCAUI) v1.0
  • دوره Configuring Cisco MDS 9000 Series Switches (DCMDS) v3.1
  • دوره Troubleshooting Cisco Data Center Infrastructure (DCIT) v7.0
  • دوره Designing Cisco Data Center Infrastructure (DCID) 300-610
  • دوره CCNP Data Center DCCOR 350-601
  • دوره Cisco SD-WAN
  • دوره Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR) v1.0
  • دوره BGP Peering Workshop
  • دوره CCIE Enterprise Infrastructure
  • دوره (CCNP ISE (SISE
  • دوره CCNP Security SCOR
  • دوره CCNP Enterprise ENCOR v1.0
  • دوره CCNA200-301

همان‌طور که لیست را مرور کردید قطعاً متوجه این شده‌اید که دوره‌های آموزش سیسکو شامل تعداد بی‌شماری سرفصل است که با سرعت حرکت علم فناوری اطلاعات و رشد فراگیر خدمات خود شرکت سیسکو، روند فزاینده و رو به رشدی دارد.

دوره CCNA Cisco جدید طیف گسترده‌ای از دانش و مهارت‌های اساسی را در بر می‌گیرد. CCNA ﻛﻪ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻭ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﭘﻴﺶ ﻧﻴﺎﺯ ﺳﺎﻳﺮ مدارک ﺳﻴﺴﻜﻮ ﺍﺳﺖ، شرحی از دانستنی‌های ﭘﺎﻳﻪ ﺍﻯ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﺒﻜﻪ LAN WAN ﻭ ﻧﺤﻮﻩ ﻧﺼﺐ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻯ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺳﻄﺢ کوچک (تا یک‌صد ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺩﺭ ﺷﺒﻜﻪ) است. این دوره نیاز به یک آزمون توسط آموزشگاه تخصصی سیسکو خواهد داشت که مبانی شبکه و امنیت و همچنین اتوماسیون و قابلیت برنامه‌ریزی را پوشش می‌دهد.

پیش از این، داوطلبان CCNA معمولاً برای کسب یکی از ۱۰ گواهینامه مختلف CCNA مجبور بودند در چندین آزمون شرکت کنند. آزمون جدید دوره (#200-301) CCNA جایگزین این گواهینامه ها خواهد شد:

دوره CCNA200-30 جهت پیاد‌ه‌سازی و مدیریت Cisco Solutions طراحی شده است. این دوره آموزش تخصصی شبکه و کار با تجهیزات سیسکو جایگزین کلیه گواهینامه‌های دوره‌های CCDA و CCNA هایی همچون Security Wireless , Data Center, Route & Switch است. دانش‌پذیران در طیف گسترده‌ای از اصول فناوری اطلاعات قرار خواهند گرفت، از فناوری‌های روز شبکه گرفته تا جنبه‌های اساسی امنیتی، اتوماسیون و برنامه‌نویسی.

عیار مهارت‌های خود را با دوره‌های شبکه دیتا سنتر سیسکو بالا ببرید

با شبکه‌سازی مبتنی بر هدف، تیم‌های مرکز داده می‌توانند از مزایای اتوماسیون برای مقیاس‌بندی و ایمن‌سازی زیرساخت‌های خود استفاده کنند. دانش مرکز داده (Data center) می‌تواند فرصت‌های شما را برای کمک به حداکثر رساندن این پتانسیل وسعت بخشد.

یکی دیگر از دوره‌های معروف آموزشگاه های تخصصی سیسکو در حوزه دوره‌های تخصصی مرکز داده شرکت در دوره CCNP DataCenter است که مهارت‌های شما را با راه حل های مرکز داده معتبر تر می‌سازد. آموزشگاه تخصصی سیسکو دوران آکادمی با هدف تجربه اجرای، امنیت و اتوماسیون شبکه، محاسبات و زیرساخت‌های ذخیره‌سازی، اقدام به برگزاری این دوره‌های تخصصی سیسکو می‌کند.

دوران آکادمی

دوره سیسکو را چگونه شروع کنیم

دانش‌پذیرانی که قصد دریافت گواهی‌نامه در آموزشگاه تخصصی Cisco را دارند. باید برنامه گواهینامه خود را با ساده‌سازی و به‌روزرسانی موضوعات برای هماهنگی بهتر با نیازهای کارفرما مطابقت دهند. دوران آکادمی به عنوان برگزار کننده آزمون‌های آکادمی شبکه سیسکو، این موضوعات جدید را در برنامه های خود ادغام کرده است تا موفقیت دانش‌پذیران را تضمین کند.

دانشپذیران اصول شبکه و مفاهیم پیشرفته را با تمرین عملی و شبیه‌سازی برای توسعه مهارت‌های مدیریت روترها و سوئیچ ها می آموزند. و در شروع دوره به ترتیب موارد سطح‌بندی شده زیر را یاد خواهند گرفت:

  • مسیریابی، سوئیچینگ، برنامه های کاربردی شبکه، پروتکل ها و خدمات
  • مفاهیم امنیت شبکه
  • دستور و پیکربندی سیسکو IOS
  • شبکه‌های IPv4 و IPv6 نصب، اجرا، پیکربندی
  • مفاهیم ******* و IPsec
  • اتوماسیون

با گذراندن سه دوره، گواهی Cisco Certified Network Associate (CCNA)

این دوره‌ها متوالی هستند و هر کدام باید با موفقیت تکمیل شوند تا به ماژول بعدی منتقل شوند. آکادمی دوران محتوای مبتنی بر وب، ارزیابی آنلاین، ردیابی عملکرد دانشپذیران، آزمایشگاه عملی، پشتیبانی و آماده‌سازی برای گواهی CCNA را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

آموزشگاه های تخصصی سیسکو مسیر تکامل قابل توجهی را آغاز کرده‌اند که نیازهای شبکه مدرن را برآورده می‌کند. دانش سیسکو به تخصص زیرساختی و نرم افزاری نیاز دارد. همچنین نیاز به یک آموزشگاه تخصصی مدرن که بتواند محتوای پیشرفته را ارائه دهد. مسیرهای صدور گواهینامه جدید سیسکو به معنای گزینه‌هایی است که به شما امکان می‌دهد انعطاف پذیری را برای کشف و رویش مجدد خود برای ایجاد تفاوت واقعی در نقش‌هایی که در سازمان خود بازی می‌کنید، تقویت کنید.

دوران آکادمی، آموزشگاه تخصصی سیسکو زیر مجموعه گروه دوران، مجری برگزاری دوره‌های CISCO در قالب آموزش شبکه به صورت آموزش آنلاین و حضوری با بهره‌گیری از لابراتور آنلاین اختصاصی به‌همراه گواهی معتبر آماده همراهی شما در مسیر آموزش جامع سیسکو است.

https://douran.academy.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.